Budowanie relacji z klientami

Grupa docelowa:

  • właściciele firm
  • managerowie
  • osoby odpowiedzialne za zarządzanie zespołem ludzkim oraz ich bezpośredni przełożeni
  • kadrze zarządzającej zespołami odpowiedzialnymi za sprzedaż oraz obsługę Klientów
  • osobom decyzyjnym, którym zależy na podniesieniu efektywności pracowników.

Cel szkolenia:

  • profesjonalizm Firmy na każdym etapie współpracy,
  • poznanie indywidualnych potrzeb Klienta,
  • zdolności sposobu komunikacji do typu sytuacji i oczekiwań Klienta,
  • skuteczne zasady komunikowania się,
  • posługiwanie się „językiem korzyści” w odniesieniu do Klienta.

Metodologia:

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, pracę indywidualną, prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są naturalne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych.


Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do warsztatów szkoleniowych.

  • Omówienie głównych elementów warsztatów.
  • Autoprezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie kontaktu z klientem

2. Zarządzanie relacjami z Klientami.

3. Po co nam zadowolony Klient?

  • Dostarczenie wartości, satysfakcji i zadowolenia Klientowi.
  • Jak przyciągnąć Klientów.

4. Budowanie silnych więzi z Klientami

  • Inicjowanie pozytywnych rozmów z klientem.
  • Rekomendowanie zakupu usług/towarów.
  • Wykorzystywanie urządzeń mobilnych w kontakcie z klientem.
  • Wyrazy wdzięczności i gratulacje za skorzystanie z oferty.

5. Jak budować strukturalne relacje z Klientem?

  • Długoterminowe zlecenia i umowy.
  • Jakość najlepszą gwarancją Klientów długoterminowych.

6. Jak budować skuteczne relacje z Klientem?

  • Stabilne umowy/zlecenia.
  • Pakiety lojalnościowe.

7. 10 przykazań w obsłudze Klientów

  • Oferowane korzyści dla Klienta.
  • Odpowiedzi na pytania i feedback.
  • Reakcja na uwagi Klienta.
  • Reklamacje, a budowanie dalszych relacji pozwalających na kontynuowanie współpracy.

5 porad dotyczących reagowania na sytuacje sporne.

8. Podsumowanie warsztatów szkoleniowych.


Zapisz się na szkolenie

Budowanie relacji z klientami